18 Ağustos 2023 Cuma

ÖZ KALDI BENDE

 



Habersiz gidişin, ardından yarim.
Şaşkın şaşkın bakan, göz kaldı bende.
Şu yalan dünya da, tek sendin varım.
Aşkından kavrulmuş, öz kaldı bende.

Mecnun gibi, gezer oldum, cihanda.
Esâmem okunmaz, artık divanda.
Su döverim, dibi delik, havanda.
Teli koparılmış, saz kaldı bende.

Kuruyan yaprağım gayrı dalımda.
Senden tek hatıra, resmin elim de.
Sabah akşam, tesbih ettim, dilimde.
Ağzımda pelesenk, söz kaldı bende.

Sevdanla uçuşan, bir deli kuştum.
Kabıma sığmadım, seninle taştım
Peşinden koşarken, takılıp düştüm.
Tâkatı kesilmiş, diz kaldı bende.

Hisâri der; ömrü senle düşledim.
Gece gündüz sokağında kışladım.
Hasretini ilmek ilmek işledim.
Kalbimde ebedi, iz kaldı bende.


Ömür GÜRBÜZ      12.8.2023


Etiketler: , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa