28 Şubat 2023 Salı

HAKK'A DÖNDÜM YÖNÜMÜ

 


Mazideki anımı.
Dürdüm, attım dünümü.
O'na varmak menzilim.
Hakk'a döndüm yönümü.

Çaldım dost kapısını.
Seyr ettim yapısını.
İstemem bu alemi.
Verseler  tapusunu.

Dizginledim ben beni.
Feda ettim bu canı.
Seviyorum Allah'ım.
Candan öte ben Seni.

Sen kuluna Kâfisin.
Hastalara Şâfisin.
Düşkünleri koruyan.
Müminlere Râfisin.

Gönlüm yaktı hasretin.
Nihayetsiz kudretin.
Niyazımız odur ki;
Eksilmesin nusretin.

Aşkın ile yanayım.
Kevserine kanayım.
Hisari der; Hakk Seni.
Her saniye anayım.

20.2.2023
          ÖMÜR GÜRBÜZ



 

Etiketler: ,

2 Yorum:

saat: 15 Nisan 2023 21:11 , Anonymous Adsız dedi ki...

HARIKA YÜREĞİNİZE GÖNLÜNÜZE SAĞLIK HARİKA TEBRİK EDERİM. SAYGILAR SELAMLAR GÜZEL YÜREĞİNİZE.

 
saat: 16 Nisan 2023 17:05 , Blogger ömür gürbüz dedi ki...

Teşekkürler efendim beğenen yüreğin dert görmesin inşaallah saygılar sunuyorum

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa