12 Haziran 2022 Pazar

CANIM EFENDİM




Ararsan cemali güle benzeyen.

Ravza'da yatıyor canım efendim.

Sevgisi deryaya, sele benzeyen.

Ravza'da yatıyor canım efendim.

 

Onun için yaratıldı kainat.

Onunla can buldu yer, gök, tabiat.

Nuruyla vecd eder bütün cemaat.

Ravza'da yatıyor canım efendim.

 

Bütün âlemlerin rehberidir O.

Nebiler, Rasuller serveridir O.

Veliler, alimler önderidir O.

Ravza'da yatıyor canım efendim.

 

Gelmedi cihana O'nun benzeri.

Tanımam üstüne dünya lideri.

Nurla yıkanmıştı, özü, cevheri.

Ravza'da yatıyor canım efendim.

 

Ahlâkı Kur'andır, yoktur emsali.

Yolunda yürüyen bulur kemali.

Hakk'tan ayrılanın  hazindir li.

Ravza'da yatıyor canım efendim.

 

Hisari'yim yaktı aşkın gönlümü.

Açılsın perdeler aç kalp tülümü.

Sırattan geçerken Sen tut elimi.

Ravza'da yatıyor canım efendim.

 

Ömür GÜRBÜZ      12.6.2022


Etiketler: , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa