25 Nisan 2022 Pazartesi

DE BANA DÜNYA

 



Gezdim dolaştım da, sefa bulmadım.
Nasıl güveneyim, de bana dünya.
Dost sandıklarımdan vefa bulmadım.
Nasıl güveneyim, de bana dünya.

Yıldırım hızıyla geçerken zaman.
Herkesin hayatı okusan roman.
Yalnız dilde, yaşantıda yok iman.
Nasıl güveneyim, de bana dünya.

İyilik yaptığın zehri kusarken.
Doğru söylemeyen dilsiz susarken.
Allah'tan çekinmez, kuldan pusarken.
Nasıl güveneyim, de bana dünya.

Tahammül edemez şimdiki nesil.
Özünden koptu bak, bozuldu asıl.
Ne oyun ararsan sende velhasıl.
Nasıl güveneyim, de bana dünya.

Mayası bozuldu kayıp adalet.
Her yere yayılmış gıybet, atalet.
Hisari'm kısaca böyledir halet.
Nasıl güveneyim, de bana dünya.

10.4.2022     Ömür GÜRBÜZ

Etiketler: , ,

2 Yorum:

saat: 3 Mayıs 2022 12:14 , Blogger Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Halimizi çok iyi anlatmışsın ağabey. Kalemine sağlık...

 
saat: 3 Mayıs 2022 12:18 , Blogger ömür gürbüz dedi ki...

Eyvallah kuzen teşekkürler sağolasın hayırlı günler dilerim

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa