16 Ocak 2022 Pazar

GÖNLÜM HANGİ MEVSİM

 


Sevda ikliminden kuşlar uçurdum.

Gönlüm hangi mevsim bilemiyorum

İlkbaharda, yazda kışlar geçirdim.

Gönlüm hangi mevsim bilemiyorum.

 

Gölgeler peşimi bırakmaz bir an.

Yıldırım hızıyla geçiyor zaman.

Bırak onu, bunu, sen kendine yan.

Gönlüm hangi mevsim bilemiyorum.

 

Geçit vermez oldu gezdiğim dağlar.

Viran oldu gel gör, diktiğim bağlar.

Boğacak çay beni, gördükçe çağlar.

Gönlüm hangi mevsim bilemiyorum.

 

Yaz ayında dondum, sanki mevsim kış.

Saçlara kar yağdı, dökülüyor diş.

Tabiat benimle ediyor yarış.

Gönlüm hangi mevsim bilemiyorum.

 

14.1.2022         Ömür GÜRBÜZ

Etiketler: ,

2 Yorum:

saat: 23 Ocak 2022 13:20 , Blogger Ahmet Ozan dedi ki...

gönül mevsim dinlemiyor :)

 
saat: 26 Ocak 2022 20:39 , Blogger ömür gürbüz dedi ki...

eyvallah Ahmet bey, aynen öyle. Hayırlı günler dilerim

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa