1 Aralık 2021 Çarşamba

ŞAŞTIM GARDAŞ




Biri alır, biri satar.
Şaştım gardaş ben bu işe.
Biri susar, biri atar.
Şaştım gardaş ben bu işe.

Biri ağa, biri paşa.
Sen dur hele, geçsin başa.
Seyrederken döndü köşe.
Şaştım gardaş ben bu işe.

Dilde zikir, kalbi fakir.
Garibanı görür hakir.
Sistem işler tıkır tıkır
Şaştım gardaş ben bu işe.

Her tarafta dolu ulak.
Hiç eksilmez yanı yalak.
Söyle nerde bunda ahlâk?
Şaştım gardaş ben bu işe.

Su akarken doldu kesen.
Kır, at dostun küssün küsen.
Kin besleyen, nefret kusan.
Şaştım gardaş ben bu işe.


Senaryolar dünden hazır.
Gıpta ile bakar hınzır.
Hisari der bunlar muzır.
Şaştım gardaş ben bu işe.

24 Ekim
Ömür GÜRBÜZ

 

  

Etiketler: ,

2 Yorum:

saat: 11 Aralık 2021 05:30 , Blogger Yazar Filiz Gökdemir Kebbat serisi dedi ki...

kıymetli bir kalem ve edebi üslubun getirdiği bir lezzet buldum şiirlerinizde. Çalışmalarınız daim olsun Ömür Bey.

 
saat: 11 Aralık 2021 07:33 , Blogger ömür gürbüz dedi ki...

Teşekkürler hocam saygılar sunarım, beğenen elleriniz dert görmesin

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa