9 Aralık 2021 Perşembe

KALPLERDESİN MUHSİN REİS

 


Kuvvetliydi itikadın.
Zihinlerde kaldı adın.
Zulme karşı eğilmedin.
Kalplerdesin Muhsin Reis.

Çile çektin zindanlarda.
Haykırdın sen meydanlarda.
Bir ışıktın vicdanlarda.
Kalplerdesin Muhsin Reis.

Hep Turandı hayallerin.
Çetin idi suallerin.
Korkusuydun çakalların.
Kalplerdesin Muhsin Reis.

Kıymetini bilemedik.
Layıkıyla sevemedik.
Bir sırdın sen, çözemedik.
Kalplerdesin Muhsin Reis.

Önce vatan derdin reis.
Şehadete erdin reis.
Tek Allah' tı virdin reis.
Kalplerdesin Muhsin Reis.

Ardın sıra Alperenler.
Dua eder hep erenler.
Boy göstersin kardelenler.
Kalplerdesin Muhsin Reis.

Tuz buz oldum eridim ben.
Rehberimdin, yürüdüm ben.
Hisari'yim üşüdüm ben.
Kalplerdesin Muhsin Reis.

Ömür GÜRBÜZ   30.11.2021

 

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa