5 Ekim 2021 Salı

Bulamadım Senin Gibi Memleket


Çıktım Kumalar’a seyrine daldım.
Bulamadım senin gibi memleket.
Yılkı atlarını dört yöne saldım.
Bulamadım senin gibi memleket.

Oğuzlardır kökü, Avşar’dır soyu.
Eğlenceli geçer bayramı, toyu.
Dede Korkut’tandır töresi, huyu.
Bulamadım senin gibi memleket.

Kepez’de Dikmen’de sürüler gezer.
Ormanda koruda tavşanlar tozar.
Seven sevdiğine maniler düzer.
Bulamadım senin gibi memleket.

Mahmarı Obası bırakır hayran.
Değirmen Önü’nde kahvaltı, ayran.
Ruhuna can gelir edince seyran.
Bulamadım senin gibi memleket

Serindir suları başka yerde yok.
Adaçayı, kekik, vişne, elma çok.
Hisari! Sılası yüreğime ok.
Bulamadım senin gibi memleket.

(Güzel beldem Taşoluk için yazdığım şiir)

Ömür GÜRBÜZ       3.10.2021

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa