14 Eylül 2021 Salı

BİTSİN FİGANIM

 


                       Daha dün çocuktum, kırk oldu yaşım.

                       Gencecik fidanken kar doldu başım.

                       Ağrıyor her yanım, kırıldı dişim.

                       Bir kelam etmeye yok ki fermanım.

 

                      Aşılmazı aşar idim genç iken.

                      Volkan olup taşar idim genç iken.

                      Bu dünyaya şaşar idim genç iken.

                      Bir yerden bir yere göçtü kervanım.

 

                      Bugünden gün dünü aratır oldu.

                      Yazın açan gülüm, kuruyup soldu.

                      Gözlerime yaş yerine kan doldu.

                      Ayaklarda, elde bitti dermanım.

 

                     Takıldı çileler benim peşime.

                     Hüzünler oturdu iki döşüme.

                     Gidem dedim, gidemedim işime.

                     Takat olmayınca kaldı harmanım.

 

                     Çilesi biter mi yalan dünyanın?

                     Fitnesi, şerri çok ahir zamanın.

                     Hisari der; vakti geldi göçmenin.

                     Razı ol kulundan, bitsin figanım.

 

                    ÖMÜR GÜRBÜZ      13.9.2021

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa