19 Ağustos 2021 Perşembe

UNUTTUM

 


                     Yoruldu yüreğim tasa çekmekten.

                     Sen düştün aklıma derdi unuttum.

                     Kör oldu gözlerim yola bakmaktan.

                     Şaşırdım yolumu, yurdu unuttum.

 

                     Şimşeğin hızıyla geçerken ömrüm.

                     Sensiz geçen anım çektirir zulüm

                     Gelince kimsesiz bulacak ölüm.

                     Sözün eri yok ki merdi unuttum.

 

                     Her gün kar yağarken dertli başıma.

                     Şifasıydın, zehir oldun aşıma.

                     Çilelerle geldim ben kırk yaşıma

                     Kışta geçti mevsim martı unuttum.

 

                     14.08.2021    ÖMÜR GÜRBÜZ

 

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa