31 Ağustos 2021 Salı

BU HASRET BİTSİN

 



                       Şad oldum sevgilim selamın aldım.
                       Kendimden geçtim de hülyaya daldım.
                       Kafesteki esir kuşları saldım.
                       Gel gayrı can özüm bu hasret bitsin.

                       Haykırdım adını dağ, taş inledi.
                       Türkü yaktım sana âlem dinledi.
                       Derdim yalnız birdi, şimdi binledi.
                       Gel gayrı can özüm bu hasret bitsin.

                       Esmez oldu rüzgar gidince ele.
                       Saldım dertlerimi çağlayan sele.
                       Mızrabım olsaydın vurmazdım tele.
                       Gel gayrı can özüm bu hasret bitsin.


                       Hisari'yim yandı yürek kor oldu.
                       Ağlayan gözlerim gayri kör oldu.
                       Sevdiceğin düştü dile hor oldu.
                       Gel gayrı can özüm bu hasret bitsin.


                       ÖMÜR GÜRBÜZ        30.08.2021

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa