4 Mart 2021 Perşembe

RAHMETİNLE GÜLDÜR BENİ

 


                   Yolum uzun, yüküm ağır.

                   Daim zikret, Hakk’ı çağır.

                   Aşkın ile yanar bağır.

                   Medet senden kaldır beni.

 

                  Arzum görmek Beytullah’ı

                  Kullarının tek penâhı .

                  Kuşatmışlar her cenâhı .

                  Aşkın ile erdir beni.

 

                  Kıyamdalar dağlar, taşlar.

                  Tek eğilir sana başlar.

                  Gözlerimden akar yaşlar.

                  Biçareyim oldur beni.

 

                  Her şey fani, sensin bâki.

                  Ben nefsime oldum şâki .

                  Yolum kabir bir sonraki.

                  İman ile vardır beni.

 

                  Ömrüm boşa eğledim ben.

                  Mâsivaya ağladım ben.

                  Gönlüm sana bağladım ben.

                  Rahmetinle güldür beni.

 

                 25.02.2021    

                         ÖMÜR GÜRBÜZ

Etiketler: ,

2 Yorum:

saat: 5 Mart 2021 07:25 , Blogger Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Rabbim herkesi rahmetiyle güldürsün inşallah.

 
saat: 8 Mart 2021 21:08 , Blogger ömür gürbüz dedi ki...

amin ecmain inşaallah

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa