8 Mart 2021 Pazartesi

GÜLÜM



                    Esti seher yeli, üşüdü yârlar.

                    Sana sevdalandım, duymasın eller.

                    Dostun bahçesinde açarken güller.

                    Gonca gülü sevdim,  koklayamadım.

 

                    Kapat perdeleri, kimse görmesin.

                    İstemem bensiz yar hayal kurmasın.

                    Sen yoksan dünyada devran sürmesin.

                    Dikenleri tenden paklayamadım.

 

                    Seviyorsam seni, kime ne bundan.

                    Gözümü kırpmam hiç, geçerim candan.

                    Geri girmez bıçak çıkınca kından.

                    Tomurcuk gülümdün saklayamadım.

  

                    ÖMÜR GÜRBÜZ

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa