6 Şubat 2021 Cumartesi

ÖMRÜM KIŞLA GEÇTİ

 


                  

                     Şu yalan dünyada bir gün görmedim.

                     Kabusla uyandım, hayal kurmadım.

                     Gamla yoğrulmuşum, sefa sürmedim.

                     Karanlıktı dünyam, nehâr gelmedi.

 

                     Yoluna atlastan halılar serdim.

                     Evime, giysime amberler sürdüm.

                     Gelecek mi diye herkese sordum.

                     Bekledim o yâri, zinhâr gelmedi.

 

                     Savruldum her yana bad-ı sabâyla.

                     Yapayalnız kaldım, demli bir çayla.

                     Yemyeşildi şimdi kurudu yayla.

                     Ömrüm kışla geçti, bahar gelmedi.

 

                     ÖMÜR GÜRBÜZ   06.02.2021

Etiketler: ,

2 Yorum:

saat: 10 Şubat 2021 15:08 , Anonymous webkenti dedi ki...

Evime, giysime amberler sürdüm. ile Yemyeşildi şimdi kurudu yayla. dizeleri şiirin müziğini aksatmış ama ben beğendim. emeğinize sağlık.

 
saat: 8 Mart 2021 21:09 , Blogger ömür gürbüz dedi ki...

Teşekkürler beğenen elleriniz dert görmesin saygılar

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa