30 Ocak 2021 Cumartesi

GELMEDİN SEN YAR

 


                       Hani söz vermiştin; bir ömür bana.

                       Aylar, yıllar oldu; gelmedin sen yâr.

                       Bahar iken gönlüm, döndü hazana.

                       Gönül bahçem soldu; gelmedin sen yâr.

 

                       Deli yüreğimde rüzgarlar esti.

                       Düşmanlar birleşti; yollarım kesti.

                       Mazi unutuldu; kırıldı testi.

                       Gözüm yaşlar doldu; gelmedin sen yâr.

 

                       Zemheri kışında kavrulan bendim.

                       Bir uçtan, bir uca savrulan bendim.

                       Ulu çınar iken; devrilen bendim.

                       Sensiz bu bağ çöldü; gelmedin sen yâr.

 

                       Suç senin diyerek bırakıp gittin.

                       Sen beni devasız dertlere ittin.

                       Köseoğlu; yârsız eriyip bittin.

                       Seni seven öldü; gelmedin sen yâr.


                       ÖMÜR GÜRBÜZ   30.01.2021

Etiketler: ,

3 Yorum:

saat: 31 Ocak 2021 08:27 , Blogger Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Besteleyip şarkı diye de okunur bu abi. Eline sağlık...

 
saat: 7 Şubat 2021 14:08 , Blogger ömür gürbüz dedi ki...

aynen kuzen. Hocam başladı beste çalışmalarına nasipse.

 
saat: 12 Mart 2021 12:16 , Blogger savaş altuğ dedi ki...

Yüreğiniz e sağlik.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa