5 Eylül 2020 Cumartesi

KARŞILAŞMA


                Dedim; güzel gitme, yollar tükenmez.

                Dedi; gideceğim, yazım silinmez.

                Dedim; sensiz geçen ömür yaşanmaz.

                Dedi; benden sana hayır bulunmaz.

 

                Dedim; sararırsın gonca gül gibi.

                Dedi; gönül benim, yanarım kül gibi.

                Dedim; yalvartma yâr, beni kul gibi.

                Dedi; saçılırım bozuk pul gibi.

 

                Dedim; sensiz hiçim yaşamam fazla.

                Dedi uğraştırma yürü, git hızla.

                Dedim; ne yapayım sendeki nazla.

                Dedi; seviyorsan yanarsın közle.

 

                Dedim; Köseoğlu Mecnunun olmuş.

                Dedi; artık senin miâdın dolmuş.

                Dedim; gönül bahçem sararmış, solmuş.

                Dedi hayat benim, ellere n’olmuş.

 

                ÖMÜR GÜRBÜZ     01.09.2020

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa