12 Ağustos 2020 Çarşamba

NÂFİLE

 

                    Önümüzde karlı dağlar.

                    Aş dediler, aşamadım.

                    Yâr hasretin yürek dağlar.

                    Enginlere taşamadım.

 

                    Yürür iken düştüm yere.

                    Her tarafım yara, bere.

                    Adın andım, yüz bin kere.

                    Yâr yoruldum, koşamadım.

 

                    Hazan oldu, yaprak döktü.

                    Üzerime toprak çöktü.

                    Hani nerde? Dostlar çoktu.

                    Bir rahat gün yaşamadım.

 

                    Köseoğlu der, nâfile.

                    Karın doymaz boş laf ile.

                    Her gün geçer göç, kâfile.

                    Irmak olup coşamadım.

 

                    ÖMÜR GÜRBÜZ

                                       11.08.2020

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa