18 Ağustos 2020 Salı

BU DÜNYADAN GİDİYORUM

 


                                              Ne bir eksik, ne de fazla.

                                              Bu dünyadan gidiyorum.

                                              Hiç durmadan en son hızla.

                                              Bu dünyadan gidiyorum.

 

                                              Sizin olsun mevki, para.

                                              Ak dediğim çıktı kara.

                                              Deva bulmaz bende yara.

                                              Bu dünyadan gidiyorum.

 

                                              Tek sermayem iyilikler.

                                              Kabre sığmaz mallar, mülkler.

                                              Yüz bin olsa halayıklar.

                                              Bu dünyadan gidiyorum.

 

                                              Artık erdik kutlu gize.

                                              Çok yoruldum geze geze.

                                              Selam olsun dostlar size.

                                              Bu dünyadan gidiyorum.

 

                                              Çıkar bitti, dal kesildi.

                                              Acı diller bal kesildi.

                                              Köseoğlu lâl kesildi.

                                              Bu dünyadan gidiyorum.

 

                                              ÖMÜR GÜRBÜZ

                                                                      18.08.2020

Etiketler: ,

2 Yorum:

saat: 20 Ağustos 2020 06:49 , Blogger Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Allah gecinden versin abim.

Şiir çok anlamlı ve güzel. Ellerine sağlık...

 
saat: 22 Ağustos 2020 22:07 , Blogger ömür gürbüz dedi ki...

Allah razı olsun kuzen. Vakti ecel gelince, beklemez gündüz gece. Rabbimden niyazım; imanlı ömürler ve ölümler nasip etsin.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa