2 Mayıs 2020 Cumartesi

ŞİKAYET






                    Yıldırımlar sağdım umut bahçeme.
                    Hasretimi yangınlarla süsledim.
                    Depremleri dost eyledim geceme.
                    Yüreğimde fırtınalar besledim.
                    Bekledim ki sen gelesin yanıma.
                    Gelmiyorsun yetti gayri canıma!

                    Kokuştu, acıdı, gazlaştı sular.
                    Bozuldu, değişti, yozlaştı sular.
                    Kurudu, savruldu, tozlaştı sular.
                    Pınarları gözyaşımla ısladım.
                    Bekledim ki sen gelesin yardıma.
                    Gelmiyorsun, ortağım yok derdime.

                    Boş dergâhta tek dervişim, gerçek bu.
                    Yalnızlığa boş vermişim gerçek bu.
                    Sabır, sebat benim işim, gerçek bu.
                    Silahımı kalemime yasladım.
                    Bekledim ki sen gelesin muradım.
                    Gelme gayri, kapıları kapadım…
 

                    ABDURRAHİM KARAKOÇ

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa