9 Mayıs 2020 Cumartesi

SESSİZ ÇIĞLIK



                   
            
                   Sözcükler kifayetsiz, kulaklar sağır olmuş.
                   Menfaati dininin önüne geçer olmuş.
                   Emanet bırakmışlar sürüyü canavara.
                   Doğru söyleyen adam, dokuz köyden kovulmuş.

                   Seslendim duymadılar, ben dürüstüm diyenler.
                   Göbekler kavuşmaz ha, haram, rüşvet yiyenler.
                   Tuzak içinde tuzak, nice oyun kuranlar;
                   Söyleyin derim; var mı, bu dünyaya doyanlar?

                   Talan oldu doğruluk, eğri elde tutulur.
                   Rızık nereden gelmiş, sorulmadan yutulur.
                   Hep engeller konulur alperenler önüne.
                   Bu yalan değirmende yiğitler öğütülür.

                   Yüzüne güler sonra köşe dönünce söver.
                   Çıkarı varsa tamam, seni över de över.
                   Köseoğlu namerdim gizlersem hakikati.
                   Allah’ın rızasıdır benim için tek mihver.

                   ÖMÜR GÜRBÜZ    08.05.2020

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa