15 Mart 2020 Pazar

ÖYLESİNE SEVMİŞTİM






            Şimdi gidiyorsun, git.
            Bütün sabahları üşüdüğüm,
            Bütün gördüğüm senli günlerim, onlarda gitsin.
            İçimde bir şarkı,
            Gözümde bir ışık kalmıştı her şeye inat.
            Kapat gözlerimi, sevdiğim anlar da gitsin.
            Yıldızları da alsana yanına gökyüzünden.
            Sevdiğimiz şarkıları da,
            Pencereme konan yusufçukları da.
            Bana karanlığı bırak.
            Beni bırak, beni böyle bırak.
            Böyle ansızın, böyle yakışıksız,
            Böyle anlamsız, böyle dağınık.
            Öyle kapıda susuşun,
            Öyle sarsak, öyle serkeş, öyle çerkes duruşun,
            Öyle sağlam, öyle bir de vuruşun,
            Koy beni sensizliğe.
            Ve otursun içime kül gibi kor yangının.

            Şimdi gidiyorsun, git.
            Hadi git.
            Hepsi hepsi bir sevda benimkisi, al da git.
            Hadi kanatma,
            Hadi yıkma,
            Hadi dokunma.
            Zaten ben seni öylesine sevmiştim.

            Şimdi gidiyorsun, git.
            Bütün sabahları üşüdüğüm.
            Bütün gördüğüm senli günlerim, onlarda gitsin.
            İçimde bir şarkı.
            Gözümde bir ışık kalmıştı her şeye inat.
            Kapat gözlerimi, sevdiğim anlar da gitsin.

          İbrahim SADRİ




Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa