25 Mart 2020 Çarşamba

KORKU




                Yüreğimde yeryüzünün ağırlığı var.
                Başımda bütün rüzgarların uğultusu.
                Dalgalanır içimde en yüce dağlar.
                Büyük kederlerim denizler dolusu.
                Ne yana baksam gecedir, karanlıktır.
                Her köşede beni bekler bin bir pusu.
                Ben zamanları içmişim asır asır.
                Kadehimde geçmiş çağların tortusu.
                Anlatır sana özlemini gözlerim.
                Ben her iki cihanda seni isterim.
                Ne bir dilim ekmek, ne de bir yudum su.
                Bu tren nerede duracak kim bilir?
                Sen ol yeter, gerisi bana vız gelir.
                İçimde bir korku var, sensiz ölmek korkusu.

                Ümit Yaşar OĞUZCAN



Etiketler: ,

3 Yorum:

saat: 25 Mart 2020 21:41 , Blogger Beytullah Poyraz dedi ki...

"İçimde bir korku var, sensiz ölmek korkusu"

 
saat: 29 Mart 2020 22:23 , Blogger ömür gürbüz dedi ki...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

 
saat: 29 Mart 2020 22:37 , Blogger ömür gürbüz dedi ki...

aynen kuzen

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa