17 Ocak 2020 Cuma

ŞAŞIRDIM KALDIM İŞTE





                  Sözde senden kaçıyorum
                  Dolu dizgin atlarla
                  Bazen sessiz sevdasın
                  İpekten kanatlarla
                  Ama sen hep bin yıllık bilenmiş inatlarla
                  Karşıma çıkıyorsun
                  En serin imbatlarda
                  Adını yazıyorum
                  Bulduğun fırsatlarla
                  Yüreğimin başına noktalarla, hatlarla
                  Baş başa kalıyorum sonunda heyhatlarla
                  Sözde senden kaçıyorum
                  Dolu dizgin atlarla
                  Ne olur bir gün beni
                  Kapından olsun dinle
                  Öldür bendeki beni
                  Sonra dirilt kendinle
                  Çarpsam kara sevdayı
                  En azından yüz binle
                  Nasıl bağlandığımı
                  Anlarsın kemendinle
                  Kaç defa çıkıp gittim
                  Buralardan yeminle
                  Ama her defasında
                  Geri döndüm seninle
                  Hangi düğüm çözülür
                  Nazla, sitemle, kinle
                  Ne olur bir gün beni
                  Kapından olsun dinle
                  Şaşırdım kaldım işte
                  Bilmem ki nemsin
                  Bazen kız kardeşimsin
                  Bazen öp öz annemsin
                  Sultanımsın susunca
                  Konuşunca kölemsin
                  Eksilmeyen çilemsin
                  Orada ufuk çizgim
                  Burda yanım yöremsin
                  Beni ruh gibi saran
                  Sonsuzluk dairemsin
                  Çaresizim çaremsin
                  Şaşırdım kaldım işte
                  Bilmem ki nemsin.
                  Yavuz Bülent Bakiler

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa