20 Aralık 2019 Cuma

ADIN BATSIN







                      Yüreğime bir gül çizdim kanlı yaş ile.
                      Yaktın beni küle döndüm dumana döndüm.
                      Nasıl edem nere gidem dertli baş ile.
                      Bilemedim teli kırık kemana döndüm.

                      Canım aldın, can evimden vurdun ya sende.
                      Küstüm sana, faydası yok, geri dönsen de.
                      Sende vefasız çıktın, sende hayırsız çıktın.
                      Sen de vicdansız çıktın adın batsın.

                      Zaman ola devran döne sen de çekesin.
                      Yitiresin umudunu heder olasın.
                      Aşka düşe kahrolasın candan bıkasın.
                      Ömrün boyu bir kez olsun gülmeyesin.

                      Sen ki beni rezil ettin yedi cihanda.
                      Yalan oldum talan oldum senin sayende.
                      Sende vefasız çıktın, sende hayırsız çıktın.
                      Sen de vicdansız çıktın adın batsın.

                      Beni özleyince bir nehir yatağını bulsun.
                      Kor düşsün dağlarına, ceylanlar suya insin.
                      Sesime bakıp ta ağlıyorum sanma.
                      Seni özleyince böyle olsun birazda.

                      Ayrılıversin yaprak dalından.
                      İnsan sevdiğinden ayrılıversin.
                      Kan damarımdan can pazarından,
                      Adam baharından ayrılıversin.

                      Dağda dört mevsim erimeyen kar var ya;
                      Yokluğum öyle erimesin.
                      Sen de vefasız çıktın, sende hayırsız çıktın,
                      Sen de vicdansız çıktın adın batsın.

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa