21 Kasım 2019 Perşembe

SİZE BIRAKTIM







                            Bana Mevlana'yı, Yunus'u verin
                            Mecnun'u, Leyla'yı size bıraktım
                            Kırk yıldır susuzum, bir tas su verin
                            Irmağı, deryayı size bıraktım

                            Talipli değilim şöhrete, şana,
                            Makamı, rütbeyi yük etmem cana
                            Dostluk, sevgi, şefkat yetişir bana,
                            Dövüşü, kavgayı size bıraktım.

                            Zaman yoktur ekip, biçip, sürmeme
                            Ham topraktan haram mahsul dermeme
                            Bir tek gönül kâfi gelir girmeme
                            Konağı, sarayı size bıraktım.

                            Çokta değil, hakta buldum huzuru,
                            İstediğim alınteri, göznuru
                            Benliği, kibiri, iğrenç gururu
                            Faizi, bankayı size bıraktım.

                            Hiç biriniz telaş etmesin boşa
                            Doyacak gözünüz toprağa, taşa..
                            Beni inancımla koyun başbaşa..
                            Topyekün dünyayı size bıraktım.

                            ABDURRAHİM KARAKOÇ






Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa