29 Ekim 2019 Salı

SUÇUM NE BENİM




                                            Beni görünce yâr neden kaçarsın?
                                            Tenhalarda saçın başın açarsın.
                                            Meleksin adeta hızla uçarsın.
                                            Aman güzel söyle, suçum ne benim?

                                            Yâri düşünmekten sabahlar olmaz.
                                            Yanından geçerim, dönüp bir bakmaz.
                                            Yangınım büyür de, zalim yâr bilmez.
                                            Aman güzel söyle, suçum ne benim?

                                            Kuyuda Yusuf’um sesim duyulmaz.
                                            Garibim, dalıma bülbüller konmaz.
                                            Hicranlı gecede uykular tutmaz.
                                            Aman güzel söyle, suçum ne benim?

                                            Köseoğlu lâl ol, duyanın mı var?
                                            Aşkından kavrulsan saranın mı var?
                                            Benden âlâ seven aşığın mı var?
                                            Aman güzel söyle, suçum ne benim?

                                           ÖMÜR GÜRBÜZ

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa