Umutlarım Başka Baharda





                      Umutlarımı sürgüne gönderdim Kaf dağına.
                      Hayallerim vardır benim,
                      Zaman üstü mekanlara uzanan.
                      Aşk sözü tek asılı kalmış tavanda.
                      Haykırıyorum tüm dünyaya.
                      Nerede hani edep, vefa, haya?
                      Limandaki tüm gemileri yakıyorum artık.
                      Denizin emvacı boğacak sanki beni.
                      Sahilde imtihandan bihaber kafa çekenler!
                      Sahte gülüşler, samimiyetsiz samimiyetler.
                      Ve mutlu görünme pozları yok mu çoğunun?

                      Silinmedi hatırımda yaşananlar.
                      Boşuna mı okunuyor beş vakit ezanlar?
                      Bazı şeyleri gördükçe içim sızlıyor.
                      Dünya ne için yaşadığını bilmeyenlerle dolu.
                      Bulunca kaybetmemeli insan Hak yolu.
                      Bahtiyar olamadım, şu fani dünyada.
                      Sus diyorlar, yaşamana bak sen.
                      Peki, lal ve dilsiz mi olayım hakikatlere.
                      Kulağımı mı tıkayayım yaşanan haksızlıklara?
                      Anladım ki gelmeyecek yıllardır beklenen.
                      Heyhat! Umutlarım kaldı  başka bahara.
  
                      12.02.2002           ÖMÜR GÜRBÜZ

Yorumlar

  1. Yitirme, kesme ümidini,
    Yeşeriyor bir tomurcuk gül gibi
    Türk'ün imanlı, cesur genci
    Pubg'den kalkarsa baş tabii

    Yitirme, kesme ümidini
    Rüzgarla salınan bir selvi gibi
    İşte geliyor, Türk'ün gelini
    İzdviaç programları biterse tabii...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GEL GAYRI

DERDİN NEDİR SÖYLE SENİN?