NASILSIN DİYE SORMA BANA




                       Yar nasılsın diye sorma bana.
                       Senden ayrılalı  ben hiç iyi olmadım.
                       Kabuk bağladı yaram.
                       Daha agresif oldum insanlara karşı.
                       Giderken iyi olan tüm yanlarımı da götürdün?
                       Ne oldu da böyle olduk.
                       Yıllar sonra görsem seni yine kalbim burkulacak.
                       Titreyecek biliyorum sen yanım.
                       Öyle pişman oldum ki!
                       Denizler mürekkep olsa yetmez bu pişmanlığı yazmaya.
                       Ben o günden sonra yazı da sevmedim.
                       Çünkü her mevsim kıştı bana.
                       Güneş tersten doğmadı ama kopardılar birbirimizden.
                       Anlamadılar seni ne kadar sevdiğimi hep anlatsam da zaten.
                       Ben hiç gülmedim yar sen gideli.
                       Ben seni unutamayan bir deli.
                       Ölüm bile hafif kalır cana.
                       Ne olur nasılsın diye sorma bana……

                       ÖMÜR GÜRBÜZ            25.06.2006


Yorumlar

  1. 13 sene önceki bu şiirleri nerede muhafaza ediyorsun abi sen?

    Eline, kalemine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. kuzen hepsi şiir defterlerimde mevcut.Teşekkürler değerli yorumun için

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GEL GAYRI

DERDİN NEDİR SÖYLE SENİN?