4 Mayıs 2019 Cumartesi

ÇİLE


                         


                         Kapandı gözlerim gençlik çağında.
                         Yar seni sonunda aradım buldum.
                         Koparma güzeldir, çiçek dalında.
                         Mevsim-i baharda sarardım, soldum.

                         Kırdılar kolumu, halim kalmadı.
                         Bir kelam etmeye dilim varmadı.
                         Heyhat! Tutunacak dalım olmadı.
                         Deryalar misali kabardım, durdum.

                         Köseoğlu, hızla geçiyor yıllar.
                         Sonunda Allah’a çıkar tüm yollar.
                         Ahdini unuttu, isyanda kullar.
                         Aleme geleli ağladım, durdum.
                    
                          ÖMÜR GÜRBÜZ          01.03.2005


Etiketler: ,

4 Yorum:

saat: 5 Mayıs 2019 11:29 , Blogger Beyaz Yakalı dedi ki...

Emeğinize sağlık, çok güzel ve anlamlı satırlar..

 
saat: 7 Mayıs 2019 23:50 , Blogger ömür gürbüz dedi ki...

TEŞEKKÜRLER KIYMETLİ YORUMUNUZ İÇİN.

 
saat: 19 Haziran 2019 23:21 , Blogger Gecenin Sesi dedi ki...

Çok etkileyici olmuş kaleminize sağlık.

 
saat: 19 Haziran 2019 23:39 , Blogger JDSEZER dedi ki...

Eliniz kolunuz sağlık güzel şiir başarılar dilerim.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa