8 Mart 2019 Cuma

OLMADI




               


                   Bu yaşıma geldim, tek sevenim çıkmadı.
                   Hep gamla, kederle örüldü ömrüm.
                   Bir gün olsun mutlu günüm olmadı.
                   Sen nereden bileceksin diyorsun ya hani.
                   Yalnızlık, yoksulluk nedir ?
                   Çok iyi bilirim, gülüm.
                   Üşüdüm kara kış gecelerinde.
                   Nasılsın? Aç mısın diyen bulunmadı.
                   Ben çilekeş orduların neferi.
                   Ben yoksulluk ülkesinin prensi.

                   İsyanımı susturuyor imanım.
                   Bekler oldum artık güzel günleri.
                   Yeşersin diyorum bahçemin gülleri.
                   Açtım ellerimi, yalvardım Rabbime!
                   Sana isyan etmek ne haddime.
                   Senden gelen başım gözüm üstüme.
                   Verdiğinde, aldığında imtihan.
                   Sen yardım etmezsen Ya Rab!
                   Bu kulun hali bin perişan.

                   ÖMÜR GÜRBÜZ            10.12.2003


Etiketler: ,

2 Yorum:

saat: 8 Mart 2019 23:53 , Blogger Editör dedi ki...

Harika anlatmıssınız..
Düşenin garibanın dostu olmuyor..
ALLAH en buyuk yardımcımız olsun..
Yüreğine sağlık şair

 
saat: 9 Mart 2019 11:46 , Blogger ömür gürbüz dedi ki...

teşekkürler sibel hanım.Aynen öyle

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa