2 Şubat 2019 Cumartesi

YALNIZLIK




                    Yalnızım bir başıma odamda.
                    Duygularım karmakarışık.
                    Beynim çatlarcasına ağrımakta.
                    Gözlerimde mazinin elemi dökülmekte.
                    Ve bir vapur geçmekte gözlerimin önünden.
                    Duygu yüklü yolcular taşımakta.
                    Irmağın şırıltısı kulaklarımda inlemekte.
                    Bir yolcu dalgın gözlerle birini beklemekte.
  
                    Elemler galebe geldi sevincime.
                    Yeter artık dedim çektiğim çileye.
                    Bir dost eli arıyorum.
                    Sıcak ve menfaatsiz bir dost.
                    Yürüyelim diyorum acımasız yarınlara.
                    Küllenmiş ruhlarına cila olalım.
                    Hakkı, vefayı, dostluğu anlatalım insanlara.

                    Saatleri sayıyorum her saat bir gün gibi.
                    Deli ediyor sessizlikte tik tak ötüşleri.
                    Bölüyor rüyamın en tatlı yerinde.
                    Her zamanki gibi tek başımayım odamda yine.
                    Dört duvar üzerime geliyor sanki.
                    Dedim yalnızlık tek mabud Allah’ a mahsustur.
                    Kul için ise yalnızlık bir mahpusluktur.

                    ÖMÜR GÜRBÜZ                           19.12.2004

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa