14 Şubat 2019 Perşembe

MÜNACAT




                     İstemem sizin olsun, dünyanın şöhretini.
                     Neyleyeyim  yalancı, bu fani cennetini.
                     Ya Rabbi! Bana senden gayrısı artık cefa.
                     Ben isterim yalnız rızanı ve rahmetini.

                     Yüzüm yoktur, sayısız günahla geldim sana.
                     Senden kime gideyim, merhamet eyle bana.
                     Biçareyim, kudretin esirgersen bu garipten.
                     Tut elimden vuslata ulaştır, Ya Rabbena!


                     Ne gönderdiysen bize; Amenne ve saddakna.
                     Duamızdır, inşirah eyle tüm mazlumlara.
                     Biliyorum mümine cehennemdir bu dünya.
                     Hiçe erdir, imdat et, Hakk! Bu kemter kuluna.

                     ÖMÜR GÜRBÜZ                       14.02.2019

Etiketler: ,

2 Yorum:

saat: 14 Şubat 2019 22:21 , Blogger Editör dedi ki...

yureğine sağlık

 
saat: 22 Şubat 2019 20:45 , Blogger ömür gürbüz dedi ki...

teşekkürler

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa