11 Şubat 2019 Pazartesi

Hakikat Peşinde Bir Adem




                Düşlerin peşinde kayboluyorum.
                Gerçeği arıyorum bir ömür boyu.
                Ne umudum kaldı yarına dair.
                Ne de bir mutluluk ulaştı bugünüme.
                Ben hep hüzün işgaline duçar kaldım.
                Bulamadım bendeki beni.


                Adadım sonra ruhumu gönül ehline.
                Yandıkça yandım, yandıkça gördüm.
                Bir nur belirdi hakikat kapısında.
                Okyanusta bir damla oldum ilkin.
                Öğrenince coştum, çağladım ırmak misali.
                Anladım ki sırdan ala sırlar var bu alemde.
                Meğer ki hakikat arayana bir an kadar yakın.
                Heyhat! Şeytana takılırsan çok ıraksın.
               Cihat bazen gaza meydanında olur.
               Ve  bazen de kalem ile.
               Anlayan hakikatten nasibini alır.
               Hakk’ a sırtını dönen yolunu sapıtır.


               ÖMÜR GÜRBÜZ                 05.05.2004








Etiketler: ,

2 Yorum:

saat: 11 Şubat 2019 23:39 , Blogger Editör dedi ki...

Yüreğine sağlık
Her birimiz bir Adem.
Neden bu İhtiras madem?

 
saat: 12 Şubat 2019 13:46 , Blogger ömür gürbüz dedi ki...

haklısınız gerçekten neden bu ihtiras insanoğlunda bu kadar

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa