9 Aralık 2018 Pazar

GÜZEL


                

                      Aklım kaldı, güzel sende.
                      Hasretinle yanıyorum.
                      Çile, bende, dertler bende.
                      Bir sözüne kanıyorum.

                      Aldım başım gurbetlere.
                      Meçhullere gidiyorum.
                      Soktun başım yar dertlere.
                      Aşkın ile eriyorum.

                      İnsaf eyle biraz güzel.
                      Sana ömrüm adıyorum.
                      Çekilir mi bu naz güzel?
                      Candan öte seviyorum.

                      Köseoğlu mecnun olmuş.
                      Günlerini sayıyorum.
                      Hasretinden dertle dolmuş.
                      Her geçen gün ölüyorum.

                      ÖMÜR GÜRBÜZ

                                            14.06.2003


                                     

Etiketler: ,

2 Yorum:

saat: 19 Nisan 2020 16:26 , Blogger Beytullah Poyraz dedi ki...

Aşk acısı, dünyanın en ızdıraplı sancılarındandır abi. Bunu sende görebiliyorum. Bazı yaşanmamışlıklar hep içimizde kalıyor...

 
saat: 19 Nisan 2020 17:14 , Blogger ömür gürbüz dedi ki...

Aynen kuzen. Teşekkürler değerli yorumun için.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa