18 Kasım 2018 Pazar

YA RABBİ! SEN YARDIM EYLE





                     Yolda kalmış gariplere.
                     Ya Rabbi! Sen yardım eyle.        
                     Savaşlarda bebeklere
                     Ya Rabbi! Sen yardım eyle.

                     Devası yok hastalara.
                     Gözü yaşlı analara.
                     Sokaklarda çocuklara.
                     Ya Rabbi! Sen yardım eyle.

                     Borç yükünden taşanlara.
                     Doğru yoldan şaşanlara.
                     Sehven haddi aşanlara.
                     Ya Rabbi! Sen yardım eyle.

                     Cephelerde koşanlara.
                     Hasretinle coşanlara.
                     Hak için koşturanlara.
                     Ya Rabbi! Sen yardım eyle.


                   ÖMÜR GÜRBÜZ   10.04.2001


                                            İLAHİ:MAHMUT GÖNÜLSEVEN(ÇAĞIRIRIM EY DOST SENİ)









Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa