15 Kasım 2018 Perşembe

HASRET ÇİÇEĞİM




                                        Olmuyor işte bir tanem…
                                        Kimseler yerini dolduramıyor.
                                        Sen bir okyanustun uçsuz, bucaksız.
                                        Ben o okyanusta gezen serseri bir gemi.
                                        Şimdiki aşklar bir muamma sevdiceğim…
                                        Çözemedim, çözülmüyor hasret çiçeğim.
                                        Hicranınla dağlarım yıkıldı bir bir.
                                        Şehrin sokakları dar geldi bana.
                                        Buluştuğumuz park bile bana küstü.
                                        Dur duraksız hayaller geçer şimdi aklımdan.
                                        Ve hayallere karışık  bir hüzün hemen yanı başımda.
                                        Zaman her şeyin ilacı derler; ama ayrılığa nafile.
                                        Seni unutamadım yıllar geçse de .
                                        Senden gayrısını sevmedim.
                                        Sensiz  olmuyor hasret çiçeğim.

                                        ÖMÜR GÜRBÜZ   01.01.2005


Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa