25 Kasım 2018 Pazar

GİDERİM







                         Hayalin peşinde yürür, giderim.
                         Yar etmem ellere, sürür giderim.
                         Yetmedi mi bana yaptığın çile?
                         İnan  sensizlikten kurur giderim.

                         Kendini değişme üç beş kuruşa.
                         Elini bulama kanlı ateşe.
                         Beni ellere değişme beleşe.
                         Namusumla yaşar, ölür giderim.

                         Alnıma kurşunlar yağsa her yandan.
                         Haftalar, seneler  geçse aradan.
                         Kondum, göçer oldum fani dünyadan.
                         Yar ben hasretinle çürür giderim.

                         ÖMÜR GÜRBÜZ     11.12.2002


Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa