17 Kasım 2018 Cumartesi

Anadolu Doluyum





                   Ben çöller fırtınası
                   Ben anaların yası
                   Ben tarihlerin yoluyum
                   Vurulmuş saldırmışım
                   Düşeni kaldırmışım
                   Gariplerin sağ koluyum
                   Türkü söyler dillerim
                   Nasırlıdır ellerim
                   Ben söğütlerin dalıyım
                   Ben gönüller bekçisi
                   Dertlerin emekçisi
                   Ben Anadolu doluyum
                   Yüreğim çatalcadır
                   Bakışım kartalcadır
                   Ufuklara sevdalıyım
                    Türkü söyler dillerim
                    Nasırlıdır ellerim
                    Ben söğütlerin dalıyım
                    Ben gönüller bekçisi
                    Dertlerin emekçisi
                    Ben Anadolu doluyum

                     Şiir:  Uğur Işılak
                     Yorum: Ömür Gürbüz



Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa