YARE SİTEM




                                       Ömründe hiç yar sevdin mi dediler?
                                       Sevmeye, sevmeye vakit kalmadı.
                                       Acılarla geçen tatsız ömrümde,
                                       Aşka dair bir söz bile kalmadı.

                                       Bir aşka başladım, yarıda kaldım
                                       Bir güzel sevmiştim, arada kaldım.
                                       Sevmek bana değil, kurada kaldım.
                                       Başlayım demiştim, orada kaldım.

                                       Elbette benimde bir yârim vardı.
                                       Burdan kaçtı gitti, gurbete vardı.
                                       Beni de bu aşkın büyüsü sardı.
                                       Ömrüm hasretiyle soldu, sarardı.

                                       Ömür GÜRBÜZ        19.06.1999

                                       Not: Kurada;Arapça kökenli bir kelime olup,yıpranmış demektir.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GEL GAYRI

DERDİN NEDİR SÖYLE SENİN?