MUAMMA




                      Aşkım sana bir muamma 
                      Çöz çözebildiğin kadar 
                      Mürekkebin yetmez amma 
                      Çiz çizebildiğin kadar 

                      Ayırdım candan bedeni 
                      Hatan ile sevdim seni 
                      Öfken dahi okşar beni 
                      Kız kızabildiğin kadar 

                      Aldım ruhunun tadını 
                      Ölsem duyarım yadını 
                      Mezar taşıma adını
                      Yaz yazabildiğin kadar 

                      Yokluğunla avunurum 
                      Benliği yere vururum 
                      Ayağındadır gururum 
                      Ez ezebildiğin kadar 

                      Dilin olayım da söyle 
                      Nasıl yandım sana böyle 
                      Yollarında toprak eyle 
                      Gez gezebildiğin kadar 

                      Şiir: Uğur IŞILAK
                         Yorum: Ömür GÜRBÜZ


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GEL GAYRI

DERDİN NEDİR SÖYLE SENİN?