MERAK



                  Özümden âleme kuşlar uçurdum
                  Hangisi menzile vardı bilmem ki?
                  Engin denizlerden kağnı geçirdim
                  Hangi göz izini gördü bilmem ki?
                  Gün erdi zevale, gam zeval oldu
                  Baktığım noktada başka bir hal oldu
                  Aklım kilitlendi, dilim lal oldu
                  Hangi aşk içime girdi bilmem ki?
                  Ezdi, toprak etti bulutlar beni
                  Tuttu göğe çekti umutlar beni
                  İçine almadı hudutlar beni
                  Hangi ay kaç sene sürdü bilmem ki?
                  Sonunda anladım son’u gerçekten
                  Cansızda farkettim can’ı gerçekten
                  Ben hâlâ bulmadım ben’i gerçekten
                  Hangi dost sırrıma erdi bilmem ki?
                  Suların başında susuzluk çektim
                  Aynaları kırdım, toprağa baktım
                  Yağmur damlasında zamanı yaktım
                  Hangi el yaramı sardı bilmem ki?
                  Ne söylesem hava, ne yazsam yalan
                  İlahi kaynaktır tek makbul olan
                  Hazreti Kur’an’ın dışında kalan
                  Hangi söz yerinde kaldı bilmem ki?
                  ŞİİR: ABDURRAHİM KARAKOÇ
                  YORUM: ÖMÜR GÜRBÜZ



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GEL GAYRI

DERDİN NEDİR SÖYLE SENİN?