DOSTA DOĞRU(GELECEĞİM)-A.KARAKOÇ



                     Yıllar yirmi olsa da, otuz olsa da
                     Yollar kar, çamur olsa da, buz olsa da
                     Bedenim yorgun, aç ve susuz olsa da
                     Bir gün yalın ayak, terli gömlekle
                     Gelirim, beni bekle
                     Belki yakında olur, belki de uzak
                     Sırtımda hatıralar, saçlarımda ak
                     Gün, tarih bilemiyorum amma, muhakkak
                     Bitmeyen bir azim, sabır ve emekle
                     Gelirim, beni bekle
                     Unutmam mümkün değil, unutur sanma
                     'Gelmez' diyen olursa sakın inanma
                     Umutlarını kaybetme ha zamanla
                     Geç kaldı diyerek gam çekme
                     Gelirim, beni bekle
                     Sıcak bir yaz akşamında olabilir
                     Sarı bir güz akşamında olabilir
                     Kışın beyaz akşamında olabilir
                     Ellerimde bir top mavi çiçekle
                     Gelirim, beni bekle
                     Cümle köprüleri sel alsa da tek, tek
                     Söz vermişim bir kere engel ne demek
                     Başı karlı, kara dağlardan geçerek
                     Azığım bir tas su, bir dürüm ekmekle
                     Gelirim, beni bekle
                     Vermese de kaybolan gençliğimizi
                     Ayıran bir gün kavuşturacak bizi
                     Ve içimde sevgilerin en temizi
                     Seninle dolu, arı-duru bir yürekle
                     Gelirim, beni bekle.
                     (Dosta Doğru)
                     ŞİİR: ABDURRAHİM KARAKOÇ
                     YORUM: ÖMÜR GÜRBÜZ


Yorumlar

  1. Abi videoları Youtube'a yüklesen oralarda da dinlenirsin aslında. Hem o Youtube videosunu kolay bir şekilde ekleyebiliyorsun buraya da...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GEL GAYRI

DERDİN NEDİR SÖYLE SENİN?