BİR AH ETMEM



                              
                     Elde mızrap dilde türkü değilsin
                     Nasıl çalsın söylesene saz beni
                     Bende ben ol herkes beni sen bilsin
                     Bak aynaya senden gizli süz beni
                     Sultan iken baş üstünde tuttuğun
                     Viran edip kölem diye sattığın
                     Hasretlere ilmek ilmek attığın
                     Kördüğümüm, vuslatım ol çöz beni
                     Bir ah etmem senden gelen bin derde
                     Arat beni vur emriyle her yerde
                     Katilime bir resmini gösterde
                     Görmüş olsun seni gören göz beni
                     Suya kanar aşka susar niceler
                     Gözyaşımı mesken tutar geceler
                     Harf çıldırsa deli olsa heceler
                     Anlatamaz seni bilmez söz beni
                       Şiir:  Abdurrahim KARAKOÇ
                       Yorum: Ömür GÜRBÜZ




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GEL GAYRI

DERDİN NEDİR SÖYLE SENİN?