5 Eylül 2018 Çarşamba

VURDUM SAZIN TELİNE


            
                               Vurdum sazın teline.
                               Dostlar bugün dertliyim.
                               Düştüm yârin peşine.
                               Ben bir zalim sevmişim.

                               Mızrabı vurdum saza.
                               Dertli dertli çalıyor.
                               Baharlar döndü yaza.
                               Aklım yarda kalıyor.

                               Sazımın teli kopmuş.
                               Çok dokundu bu bana.
                               Yar da hiç insaf yokmuş.
                               Kaçtı gitti yabana.

                               Sazı koydum elimden,
                               Yârin baktım resmine.
                               Umudum yok yar senden?
                               Alıştım hasretine.

                              ÖMÜR GÜRBÜZ
                                                            15.05.2001

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa