29 Temmuz 2018 Pazar

SENSİZLİK


        
                                   
               
                        Sen hangi mevsimin çiçeğisin yar?
                        Hangi rüzgarsın söyle; mor dağlarda esen.
                        Artık bu cihan bana dar.
                        Sensiz sabah olmak bilmiyor.
                        Ateş rengi küllerim var benim.
                        Vuslata iznin var mı sevdiğim.


                        Sevdan ta iliklerime işledi
                        Bir titriyor, bir  yanıyorum hasretinle.
                        Tarifi imkansız bir aşk sarhoşuyum.
                        Ben benden geçtim, ben kalmadı bende.
                        Bedenim burada olsa da, aklım,kalbim seninle.
                        Mevsim bahar olsa da  hazandır bana.
                        Gel vuslat perdesini kaldır aramızdan.
                        Sensizlik hezeyandır bana.


                        ÖMÜR GÜRBÜZ    
     
                                             15.01.2006
                  DÜZENLEME: 28.07.2018



Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa