1 Mayıs 2018 Salı

ASKERİN GÜNLÜĞÜ



  
                       Yıldızları yorgan yaptım, üzerime örttüm
                       Geceyi giyindim elbise diye.
                       Ay ışığında kurtlarla bekledim pusuda.
                       Çakalların uğultusu nefes kadar yakındı.

                       Namlumu doğrulttum yalçın dağlara.
                       Sırrımı anlattım bir bir onlara.
                       Her  an volkanlar kaynıyorken bende,
                       Ve şimşekler çakarken beynimde.
                       Hep mermi, mayındı Şırnak Dağları.
                       Boz bulanık akardı dereleri, çayları.

                       Bize emanet edilen her şey kutsaldır bizde.
                       El açmayız, merdi bırak namerde
                       Canımızı veririz, bu yurdu asla.
                       Boyun eğmeyiz Allah’tan gayrısına….


                       ÖMÜR GÜRBÜZ      06.06.2005

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa