15 Nisan 2018 Pazar

SEN VE BEN




                        Artık uzun bir yol var aramızda.
                        Bir ucunda sensin, diğer uçta ben.
                        Bir kor ateş yanar garip bağrımda.
                        Ateşim sen oldun yar  dumanın ben.

                        Ümit, hasret dolu yarınlarında.
                        Yıllarca bekleten sen bekleyen ben.
                        Hasret şarkıları dudaklarımda.
                        Söyleten sensin yâr  söyleyen hep ben.

                        ÖMÜR GÜRBÜZ         10.04.2006


Etiketler: ,

2 Yorum:

saat: 15 Nisan 2018 22:49 , Blogger Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Ah o "sen"ler!

 
saat: 17 Nisan 2018 23:26 , Blogger ömür gürbüz dedi ki...

ene ve ente diyosun :)

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa