27 Nisan 2018 Cuma

HİCRAN ATEŞİ




                        Unuturum demiştim ama unutamadım.
                        Gülleri görünce sen gelirsin aklıma sevgilim.
                        Seni unutmak için terk ettim o şehri ama.
                        Sızlayan yüreğimi bir türlü avutamadım .
                        Ben senden ayrılalı buralarda yaşayamadım.

                        Sen hep aklımdasın, çıkma kal orda.
                        Çıkarsan aklımdan ben kahrolurum.
                        Güneşimdin ayaz kesen günlerimin.
                        Çekemez oldu gayrı  bu yükü yüreğim.
                        Senden ayrıldığıma bin pişmanım sevdiğim.

                        ÖMÜR GÜRBÜZ                    06.06.2005

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa