7 Nisan 2018 Cumartesi

BİLSEYDİM




                        Eğer bilseydim bu kadar pişman olacağımı,
                        Senin yanından hiç ayrılmazdım.
                        Kol kanat gererdim aşkımıza.
                        Hüzün katmazdım hayatımıza.
                        Şimdi muhtaç kaldım bir tatlı sözüne.
                        Hasret kaldım nurlu güzel gözüne.
                        Ve ben yapayalnızım şimdi.
                        Kalabalıklar dar geliyor bana.
                        Kaldırdım aşkı, sevgiyi rafa.
                        Maziyi atabilsem okyanusa.
                        Gecelerim döndü kabusa.
                        Merak ediyorum şimdi nerelerdesin?
                        Ne hallerdesin, kiminlesin?
                        Bir garip yolcuyum sevda yolunda.
                        Neden ayrılık var aşkın sonunda?

                        Ömür GÜRBÜZ          03.03.2006


Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa