16 Mart 2018 Cuma

SENSİZ BEN



               Yarim senden uzakta, şimdi gurbet ellerde.
               Hayalinle avunup, bitap yaşıyorum ben.
               Senle olan aşkımız,  inan bütün  dillerde.
               Nasıl düştük bu hallere yar? Şaşıyorum ben.

               Bülbül bile hasrettir, açmamış gonca güle.
               Pelesenk oldu, yanık türküler yar dilime.
               Aradım seni her an, dolaştım ilden ile.
               Gece, gündüz demeden dağ, taş aşıyorum ben.

               Senden ayrı geçen her saat ve günümde ben.
               Tadım yok bu dünyada,  farzet cansız bir beden.
               Köseoğlu unutmaz, bu yürekte  korsun sen.
               Avare, mecnun gibi kör dolaşıyorum ben.


               ÖMÜR GÜRBÜZ               01.04.2005            
               


Etiketler: ,

4 Yorum:

saat: 16 Mart 2018 22:09 , Blogger Beytullah Poyraz dedi ki...

Yüreğine sağlık Ömür Abi. Güzel şiirler yazıyorsun. Hiç şiir kitabı yazmayı düşündün mü? Benim görüşüm, bir eserin olması yönünde...

 
saat: 17 Mart 2018 22:40 , Blogger Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Aşk şiirleri değil güncel konulara şiirler istiyoruz artık ağabey...

 
saat: 18 Mart 2018 15:59 , Blogger ömür gürbüz dedi ki...

inşaallah kuzen ilerde Rabbim nasip ederse bir şiir kitabı yazmayı düşünüyorum

 
saat: 18 Mart 2018 16:00 , Blogger ömür gürbüz dedi ki...

inşaalah

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa